הוט – מכתב תלונה פתוח למנכ"ל הוט

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email
Pinterest

29.6.10

לכבוד:
מנכ"ל הוט
מר הרצל עוזר
בדוא"ל

הנדון: בעיות בתשתית האינטרנט/תשתיות הוט

שלום רב,

  1. לפני כשנה התחברתי לשירותי הטלויזיה והאינטרנט של הוט.
  2. זמן קצר לאחר שהתחברתי, החלו בעיות בגלישה באינטרנט ובשידורי הVOD.
  3. לאחר כחצי שנה, בה נערך "מצעד" של טכנאים שהגיעו לביתי והחליפו כמעט כל כבל, שקע ומכשיר החלטתי להתנתק סופית משירותי הטלויזיה והשארתי את שירותי האינטרנט.
  4. לצערי, בעיות האינטרנט לא נפתרו ואף החריפו.
  5. במהלך כל הזמן הזה, חברת הוט ניסתה לשכנע אותי כי הבעיה היא במחשב שלי ובי ולא בתשתית, ולא הסכימה לבדוק כלל את התשתית, למעט הבדיקות שנעשו מול המערכות שלה, וזאת למרות כי המערכות הראו שיש בעיה לא פעם ולא פעמיים.
  6. בכדי לוודא כי לא מדובר במחשב שלי, המחשב פורמט, הותקן מחדש, ונסרק מספר פעמים לוירוסים על ידי טכנאי מחשבים מוסמך. מיותר לציין כי המחשב והתנהלותו נמצאו תקינים.
  7. אתמול, לראשונה, טכנאי בשם בני, אשר השירותיות שלו צריכה להוות דוגמא לעובדי הוט, הגיע לביתי לאחר פתיחת קריאה נוספת, בדק את מצב הבניין כולו אל מול נקודות זמן בהן המערכת זיהתה כי אכן היו בעיות בתשתית הגלישה. התברר כי הבניין כולו סבל מבעיות בתשתית באותן שעות.
  8. לאחר בדיקה שלו ולמרות החלפת רכיב בארון התקשורת, הוא אמר לי היום שמדובר בבעיית תשתית.
  9. פניתי למוקד שירות לקוחות שלכם בבקשה לקבל זיכוי הן רטרואקטיבית והן עתידית (לפחות עד פתירת הבעיה) על כך שלא קיבלת את השירות עליו שילמתי ואמשיך לשלם.
  10. שירות הלקוחות שלכם הפנה אותי לשירות הטכנאי.
  11. לאחר זמן המתנה ממושך (למעלה מ-15 דקות), נציגה בשם קלודין מצוות אלכסנדרה אמרה לי כי לא מעניין אותה מה הטכנאי קבע ובכדי שאוכל לקבל זיכוי יש לתאם טכנאי נוסף ולאחר שהוא יקבע שזו בעיה תשתית (לא ברור לי למה הרי זה כבר נקבע על ידי טכנאי בכיר) ולאחר סיום הטיפול (שלא ברור מתי הוא יהיה) אוכל לקבל זיכוי. וכי זו מדיניות החברה!
  12. למרות שהבקשה ללדבר עם אחמ"ש או מנהל נענתה שאין מישהו כזה ושיצרו איתי קשר רק מחר, כשעה וחצי לאחר מכן, יצרה עימי קשר מנהלת בשם קריסטינה אשר הציעה לי, בהתבסס על הנתונים שראתה בתיקי האישי, זיכוי של חודש. כששאלתי אותה האם היא יודעת לספק לי את הנתון של כמות הפניות שלי על אותה בעיה, ענתה לי כי זה לא משנה, לא כך זה נקבע. אם כך, מה הם הנתונים של סמך זה נקבעת הזכאות לזיכוי?
  13. מבקשת את התערבותך בנושא הן במתן זיכוי והן בפתירת הבעיה התשתית בהקדם.
  14. במידה ואין ביכולתכם או ברצונכם לפתור את הבעיה, אנא אימרו לי בכדי שאוכל לפנות לאלטרנטיבה.

בברכה,

נועה

העתקים:
סמנכ"ל תשתיות לקוחות הוט בדוא"ל
סמנכ"ל שירות לקוחות הוט בדוא"ל
סמנכ"ל שירות לקוחות הוט בדוא"ל
פניות ציבור הוט בדוא"ל
פניות ציבור משרד התקשורת בדוא"ל

עותק ללא הפרטים האישים פורסם בבלוג האישי שלי ובפורומי הצרכנות השונים

30.6.10 – עדכונים:

הבוקר ביקר פה שוב בני המקסים, שישב, דיבר ובדק את הנתונים מול המערכות השונות בהוט, פתח את נקודת החיבור של הכבל לבניין ואיזה פלא הכבל שנכנס לבניין רקוב! המכתב שלי להוט כנראה זירז את תהליך אישור החלפת הכבל וזה אמור לקרות מחר.

נציג הוט שפנה אלי – היה לא אחר מבחור בשם אייל, אשר הציג את עצמו כמנהל מוקד התמיכה הטכנית של האינטרנט. לטענת אייל, הבעיה היא כמובן במחשב שלי. או יותר נכון בעובדה שאני מנצלת את מלוא רוחב הפס שלי. אם בתוכנת ההורדות או אם באמצעות תוכנה (לא ברור איזו) אחרת.

העובדה שנמצא כבל (או יותר נכון שניים) רקובים, זה פרט שולי. לטענת אייל, זה לא יפתור לי את הבעיה. רק שידרוג המהירות תפתור לי אותה.

אני מעתיקה לפה את המייל ששלחתי למנכ"ל הוט ושאר המכותבים במייל הראשון לאחר שיחתי עם אייל:

שלום רב,
לאחר שיחה עם אייל אשר הציג את עצמו כמנהל המוקד האינטרנט, אני מבינה מדוע הנציגים שלכם נוהגים ומתנהגים בחוסר שירותיות – זה מגיע מהראש.
לא יכול להיות שאתם ממשיכים להפנות את האצבע המאשימה אל מול הלקוח פעם אחר פעם, גם כשאתם
רואים במערכות ובבדיקות בשטח כי הבעיה אינה אצל הלקוח.
לא ברור לי כיצד המערכת שלכם אינה מתריעה בפניכם על העובדה שבזמן קצר לקוח מתלונן 15 פעם על אותה בעיה ולמה זה לא עולה לרמה מעבר לנציגים. מדוע יש צורך במכתבים כדוגמת שלי בכדי להניע איזה שהוא תהליך שאמור להיות הא-ב של השירות עליו את אמונים (בדומה לשליחת טכנאי).
אני מעריכה את המאמץ של הקדמת החלפת הכבל, ואני מקווה שאכן תעמדו בהבטחותיכם כי הוא יוחלף מחר. עם זאת, לאחר השיחה עם אייל, בה הוא אמר לי כי הסיכויים שהבעייה תפתר לאחר החלפת הכבל קלושים, אני בהחלט מתכוונת לפנות ולבדוק את האלטרנטיבה.

עצוב לי שבשנת 2010 חברת תקשורת בסדר גודל של הוט מתנהגת כמונופול ודורסת את הזכות הבסיסית של הלקוח שלה קבלת שירות.

בפורומי הצרכנות השונים ניתן למצוא את התגובה הלקונית של מחלקת פניות הציבור של הוט אשר מאשימה את לא אחר מאשר – מהירות הגלישה שלי.

מבטיחה להמשיך ולעדכן.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email
Pinterest

נעה

בת 38, צליאקית, אמא לטמגוצ'י קטן ואחריו על 4. מנהלת דיגיטל וקהילות

35 מחשבות על “הוט – מכתב תלונה פתוח למנכ"ל הוט”

  1. לצערי את לא הראשונה שנתקלת בשירות הגרוע במיוחד של הוט. הוט ידועים בשירות שלהם (ולא לטובה). הורי מחוברים אליהם וסובלים מבעיות חוזרות ונשנות, טכנאים מגיעים כל הזמן (ולא בקלות – זה תמיד אחרי המתנה ממושכת בטלפון, ויכוחים וגם אז מחכים כמה ימים טובים לטכנאי) ואף אחד לא סופר את הכסף שאת מפסידה לא רק על שירות גרוע שאת משלמת עליו ולא מקבלת אלא על הזמן שלך – הטלפונים שלך לא עולים לך כסף? את לא מפסידה ימי עבודה ושעות עבודה בהמתנה לטכנאי? העסק הפרטי שלך שתלוי בתקשורת אינטרנט טובה מהירה ורציפה לא נפגע מזה? את הלקוחות שלך את מפצה, מהמשכורת שלך הבוס שלך מנכה ואיפה הוט? יושבים על סיר הבשר שלהם וחושבים שיש להם איזו לגיטימציה להתנהג כפי שהם מתנהגים.
    נכון – הוט הם לא נותן השירות היחיד בארץ שחושב ש"תפס את אלוהים בביצים" (וסליחה מראש על ההתבטאות) אבל הם בהחלט בין הגרועים ביותר אם לא הגרועים ביותר.
    אולי באמת הגיע הזמן שמומחי המיתוג האישי למיניהם (ואני מכירה אחד שכבר התחיל בזה) יראו להם מה קורה כשהמיתוג שלהם הופך שלילי – כשיכאב להם כיס כי יצטרכו לשלם על שיפור התדמית שלהם אולי הם יבינו שעם הלקוחות שלהם – שמשלמים את המשכורות שלהם – לא משחקים!

    1. להוט יש מנהלי מותג ואנשי סושיאל בתוך החברה ומחוצה לה. וקשה לי להאמין שהם לא מנטרים את עצמם.
      לא ברור לי איך אף אחד מהם לא באמת דוחף את הנתונים האמיתים למי שצריך ואם כן דוחפים, האם זו חברה עד כדי כך אטומה?

  2. אלוהים אדירים.
    ואני חשבתי שאני סובל מבזק.
    עכשיו אני רואה שמה שהם עושים לי נחשב לטובה לעומת מה שהוט מעבירים אותך.
    זה פשוט כל כך עצוב.

    1. בזק זה עוד טוב לעומת מה שהוט עושה לצרכנים.
      לא משנה מה תרצה מהם, תמיד תצטרך להמתין רבע שעה לפחות (אני כבר הגעתי להמתנה של 51 דקות), לדבר עם נציג חסר איכפתיות ולחוות תסכול שאין כמותו.

      שמועות אומרות שאורנג' משמיעה בקורסי הנציגים שלה הקלטות של שיחות עם הוט, כדי שידעו מה **לא לעשות**.

  3. כבר אמרתי לך את זה, אבל זה פשוט נוראי מה שהם גורמים לך! פעם גם אנחנו היינו לקוחות שלהם, אבל באיזשהו שלב החלטנו גם להתנתק בגלל בעיות שירות קשות (וגם הניתוק דרש מאיתנו המון מאמצים ועצבים). חברה מקוללת!

  4. יש להניח שבמידה ותזכי לתגובה מהוט היא לא תהיה התגובה לה את מצפה, ואם כן תקבלי פיצוי הוא יהיה חלקי ולא מספק עבורך.
    כצעד ראשון, פני לספק אחר, והתחברי אליו (אני אישית מרוצה מבזק בינלאומי אבל מניחה שכמו על כל חברה גם עליהם יש תלונות).
    הצעד הבא: אני ממליצה לפנות לחברת האשראי שלך, ולהכחיש עיסקה על בסיס אי קבלת תמורה מהעיסקה. אני מניחה שתיעדת את כל הביקורים, הפניות אליהם והזמן שביזבזת, כמו גם עלות טכנאי המחשבים. ברגע שתכחישי עיסקה, חברת האשראי תחייב את הוט להתגונן ולהסביר למה כן מגיע להם כסף. במקרה הגרוע חברת האשראי תפסוק שהוט צודקים, במקרה הטוב, לכל הפחות הפסקת לשלם. במקרה האידאלי, הכסף יוחזר לך.

    בהצלחה!!

  5. מתוקה, אני נטשתי את הוט מסיבות טובות ועכשיו מנהלת מאבק מולם על קנס יציאה שלא נאמר לי עליו.
    אני כל כך מאוכזבת מהחברה הזו, זו לא החברה שהכרתי בימים הטובים שבהם ניהלתי להם מס' מוקדי טלפוניה חיצוניים לחברה.

    אבל מה, גם מיס סבלתי רבות ולכך כרגע איני לקוחה של אף אחת מהן- מתנהלת היטב עם מדיה סנטר זה נהדר ויש לי את הערוצים הדיגיטליים של עידן. אני נהנית מסרטים ומסדרות בצפייה ישירה ובקצב שלי והילדודס נהנית מסדרות וסרטי DVD שסתם שכבו במגרה וסוף סוף נעשה בהם שימוש!

    דווחי איך נגמר הסיפור בתום התהליך.

  6. החברה הכי גרועה בארץ במתן שירות. כל כך הרבה פעמים נתקלתי בבעיות השירותיות שלהם. אחרי כל הטכנאים וכל מה שאמרו לך, אני אסביר לך עוד משהו שאולי לא הסבירו לך לגבי האינטרנט של הוט. הוט לא מבטיחים מהירות גלישה באינטרנט רק לך. הם משריינים מהירות גלישה לכל הבניין ואם כל הבניין משתמש באינטרנט באותו זמן, נחשי מה יקרה. אף אחד לא יספר לך את זה אבל ככה עובד האינטרנט שלהם. של בזק לעומת זאת, עובד פר משתמש. הרבה יותר איכותי וכדאי בסופו של דבר. בגלל זה אף פעם לא היה לי אינטרנט של הוט וגם לא יהיה. זה והעובדה שבזק נותנים אמצעי אבטחה כמו ראוטר אלחוטי ברמה גבוהה בלי כסף. גם לכבלים שלהם הייתי מחובר. תקלה אחרי תקלה ואף פעם אין מה לראות. הרבה יותר ישראלים מקבלים שירות הרבה יותר גרוע בקצת פחות כסף. זה מתאים לאנשים במדינה הזו. לא לשאול. לא לברר. לא להכנס לפרטים. לנסות לחסוך כסף בכל המקומות הלא נכונים. אל תתעסקו עם הוט.

  7. אין גבול לחוצפה שלהם אה? ולטיפשות! אם אותו אייל הוא אכן מנהל מוקד האינטרנט אז אוי לבושה שלו עצמו ושל הוט כי כזו טיפשות עוד לא ראיתי. אני מקווה בשבילו שהוא איש מקצוע טוב יותר ממה שהוא מרשה לעצמו להיות כאשר הוא מדקלם באזנייך את השטויות שהוט מכתיבים לו (כי ככה זה נשמע) – כי אם הוא באמת מאמין במה שאמר לך הרי שאין לו מושג קלוש באינטרנט או בשום דבר אחר!

    אני חושבת יקירתי שהגיע הזמן – בלי קשר לכלום – לעבור לספק אחר! אני שנים עם ADSL של בזק ושנים ארוכות הם היו גם ספק האינטרנט שלי (בזק בינלאומי) והם היו פשוט בסדר ויותר מזה. החלפתי ספק ל- 012 לפני כשנתיים כי קיבלתי מחיר טוב יותר ואפילו בתהליך ההתנתקות שלי בזק בינלאומי היו פשוט בסדר – כל כך בסדר שכאב לי הלב להתנתק. עכשיו אני שוב אצלם כי במעבר הדירה השארנו את החשבון של אבירם (בזק בינלאומי כספק ותשתית ADSL) ואנחנו יותר ממרוצים – גם מהמהירות, גם מהמחיר וגם מהשירות 🙂

    1. בתהליכי בדיקה. בנתיים יש שיפור בגלישה. נותר לי לקוות שזה ישאר קבוע או לשלם יותר (מסתבר שלא הרבה יותר) ולעבור…

    2. רשות להגנת הצרכן פנתה השבוע לחברת HOT בדרישה שתתקן באופן מיידי את הליקויים וההפרות החוזרות והנשנות של החברה על חוק הגנת הצרכן. מקורה של פנייה זו היא בתלונות רבות של צרכנים שהגיעו לרשות נגד החברה בטענה כי HOT פגעה בהן במגוון רחב של נושאים צרכניים וביניהם אי ביטול עסקה, גביית תשלומים לאחר ביטול עסקה, אי מסירת הסכם בכתב לרבות מסמך גילוי נאות ועוד. תשלום חודש מראש..כמו בתל ברוך

  8. פרלמוטר אשר

    אבקש בכל לשון של בקשה להעביר לדוא"ל שלי את הדוא"ל של מנכ"ל הוט ושל סמנכ"ל שירות לקוחות.

    בתודה מראש

    1. היי אשר,
      צר לי, אבל אין לי שום כוונה לחשוף או להעביר הלאה את הכתובת מייל של מנכ"ל הוט או של סמנכ"ל שירות לקוחות.

      נועה

      1. נועה,
        אנחנו לא מבקשים את המייל הפרטי שלו, אנחנו מבקשים מייל ליידע אותו
        כי יש תחושה ש"האיש" ממודר לחלוטין מהסמנכ"לים שלו.
        אחרת אין הסבר מדוע זה מתנהל כפי שזה מתנהל.
        מדוע שגבי מנהל בכיר של מיטל מנהלת צוות, שמנהלת את שלהבת שמנהלת את עדיאל שמנהלת את אילנה וכולם כולם אותו פזמון :
        מצטערים אין לנו טכנאי [למרות שהובטח והמתנתי]
        למה שהסמנכ"ל של גבי לא יידע זאת
        למה שהמנכ"ל לא יידע זאת?
        לא מבקשים את המייל האישי מבקשים שיפתח שדה בדף הוט לתלונות הלקוחות [שמתם לב שיש כל שדה איפשרי רק לא לתלונות הלקוחות ]
        העניין לא תמוהה לחברה בסדר גודל של הוט.?

  9. מזלך שהמנכ"ל או מי מהסמנכלים של הוט קרא את מכתבך ועשה "משהו" בנדון.
    הלוואי וגם לי תצלח הדרך…
    בערב חג 29 לספט' פניתי לתמיכת הוט [טלפון + איטרנט] והודעתי שאין לי קו טלפון.ענתה לי בחורה בשם אילנה, הסברתי את נחיצות הפקס [באמצע תערוכה בפרקפוט גרמניה] שנה אני מכין את התערוכה,
    "אין בעיה היא עונה, ביום שישי יגיע טכנאי"
    יום שישי מודיע לי מוטי מהתמיכה שאין טכנאי ולא יגיע מצטערים. ביקשתי לשוחח עם אחמ"ש נאמר לי ע"י שלהבת [תמיכה}שבעוד מספר שעות יחזרו אליך [זה היה בשעה 0947] בשעה 1355 מתקשרת מיטל [מנהלת ] כך הציגה עצמה והודיעה שהיא מצטערת אך אין לה טכנאי כמובטח. בלית ברירה נסעתי למשרדים באזור ומשם פעלתי.
    ביום א' הגיע בשעה טובה טכנאי ובשתי דקות פתר את הבעיה.
    אחר לכתו ביקשתי ליידע את מח' הכספים שלא היה לי קו כמה ימים שימצאו דרך לפצות אותי על כל עוגמת הנפש שנגרמה לי כולל המתנה לטכנאי שהובטח ולא הגיע…
    ענתה לי בחורה בשם עדיאל מצוות מוניקה "עד 2100 מבטיחה לחזור עם תשובות" איש לא חזר אלי עד עתה
    פניתי שוב היום וענה לי אפי מצוות חן והודיע שיזכו אותי על שבוע ימים [7שח ] בדיוק!!!
    משום שאני משלם כ30 שח לחודש יוצא איפה שאני מזוכה ב 7 שח סה"כ
    אדוני המנכ"ל
    אין לכם בושה ?
    סמנכלים שמרוויחים עשרות אלפי שקלים בחודש וזו התשובה? [שתבין , עייני לא צרה שיעשו משהו]
    אתרים שלמים של מחאות ואתם בשלכם? כי פרייארים לא מתים כי אם מתחלפים?
    אך אתה ישן בלילה אדוני המנכ"ל כאשר אלפי קשישים ומבוגרים מולכים שולל מול הבטחות של העובדים שלך?
    מאיפה התרבות הקלוקלת לאיים על עובדים שלא לאמר את האמת? [תחושתי הפרטית] כי זה מה שמשתמע מתשובתם הלקונית […."זה מה שנאמר לי להגיד" ]
    אתה יודע …אנחנו אשמים אנחנו הציבור שלו יכולנו חודש אחד להיתנתק מכם ….אתה אדוני הייתה מובטל או לך תדע בטח חברה מתחרה היתה לוקחת אותך וגם לשם היית מביא את תרבות ניהול קלוקל.
    אך אתה ישן כאשר אתה קורא את כל התלונות האלה? היכן הרגולטור, היכן הרשות השניה , היכן אגודת הצרכן
    כולם צוחקים בדרך לבנק ורק אני המסכן מזוכה בשבעה שקלים.
    תתבישו לכם.

    1. היי אבי,
      אענה על שתי תגובותייך בתגובה אחת.
      מנכ"ל הוט מודע לדברים. הן אלו שעלו ועולים פה והן אלו שעולים במקומות אחרים (פייסבוק, טוויטר, אתר I hate HOT, פורומי צרכנות וכו').
      הם משלמים הרבה מאוד כסף למערכות התראה כמו באזזילה ומקא"מ, וכל איזכור שמו או השם הוט ועוד מילות מפתח שהוגדרו, מיד קופצת להם עם לינק. הם גם משלמים הרבה מאוד ליועצי מדיה אינהאוס ואוט סורססינג שכנראה לא מצליחים להסביר להם מה זה באזז שלילי או מה זה המדיום החברתי.

      לפני כחודש וקצת שלחתי שוב מייל למנכ"ל הוט והפנתי את תשומת ליבו שלא קיבלתי מענה על המיילים או תגובה לפוסט ולפוסט נוסף (לא שלי) שעלה בפייסבוק ותיאר השתלשלות מקרים מזעזעת. קיבלתי ממנו מייל כי הוא יבדוק את הנושא וייצרו איתי קשר בשבוע הקרוב. לא ברור לי על איזה שבוע מדובר, כי קשר לא יצרו איתי.
      לפני החג, חזרו לי חלק מהתקלות. "נפלתי" על נציגת שירות מהממת, שירותית ואדיבה (כל מה שחריג בהוט) – תמי מצוות אירה. שלחתי מייל מפרגן לכל המכותבים והזכרתי להם שעדיין לא זכיתי להתייחסות כלשהי.
      קיבלתי מייל חזרה מהגב' קרן שמש (מנהלת פניות הציבור):
      נועה שלום,
      פניותייך בעבר הועברו לטיפול על ידי הגורמים הרלוונטיים ועתה שמחתי לקרוא על שהתאפשר לנו לתת לך חוויית שירות איכותית ומקצועית.
      הנציגה תמי ומנהליה יקבלו את המסר ואת הערכתך.
      בהזדמנות זו תרשי לי לאחל לך שנה טובה וגמר חתימה טובה
      בברכה
      קרן

      על השאלה מי הם אותם גורמים רלוונטים ומדוע הם לא יצרו איתי קשר, עדיין לא קיבלתי תשובה.

      כפי שאתה מבין אבי, זה לא מעניין את הוט, את המשקיעים שלה או אפילו את משרד התקשורת.
      אנחנו צרכנים גרועים. כן גם אני. וככאלה, נועדנו לסבול.
      לא מכירה הרבה מקומות שבהם מתן שירות כל כך גרוע היה עובר בשקט ובגיבוי הממשלה.

  10. מישהו יכול לתת לי את המייל של מנכ"ל הוט?
    אין מילים לתאר את החברה הזאת. אני רק חושב על ההתנהלות שלהם ודופק הלב שלי עולה
    (ואני רק בו 26)
    אני מקווה שהחברה הזו תתפורר עד היסוד ושלא הישאר ממנה זכר!
    ואני רק חודש וחצי איתם.
    בקיצור אני חייב את המייל שלו אני לא יכול לראות יותר תטכנאים האינפנטילים שלהם, להמתין ולשמוע תמשיבון הדבילי שלהם ולדבר עם הסמרטוטים בתמיכה ובשרות לקוחות.
    אני רוצה להתנתק והם פשוט לא חוזרים עלי.
    עזרה בבקשה דחוף

    1. היי אייל,
      כפי שכתבתי בתגובות בעבר, אין לי כל כוונה להפיץ הלאה את המייל של מנכ"ל הוט.
      אני ממליצה פניה דרך הפניות ציבור. כפי שראית, גם פניה למנכ"ל לא באמת עוזרת מהסיבה הפשוטה שזה פשוט לא מעניין אותו.

  11. ל"כ חברת אוט הגדולה מכולם עם השירות הנמוך והיחס הדוחה לקבל כסף ללא תמורה לפי דעתי זה ממש גניבה חודשיים של תקלות באינטרנט וגם בשידורי הטלבזיה טכנאי שמגיע מחליף את המכשיר של האינטרנט הפגום במכשיר יותר פגום לאחר יום של המתנה לטכנאי ושוב לחכות לטכנאי שיבוא אבל הפעם עם מכשיר אינטרנט לא משופר אלה חדש אבל הטכנאי מגיע עם מכשיר משופר שממש לא הסכמתי לקבלו ונשארתי עם אינטרנט שלפעמים עובד ולפעמים הוא בתקלה אך כשדיברתי עם החברה בטלפון אמרו לי לא נחזיר לך כסף נפצה אותך לשלושה חודשים בערוץ ובחרתי את ערוץ הבריאות וקיבלתי מידית אך לאחר יומיים נותקתי ללא הודעה מוקדמת זאת ועוד קיבלתי פיצוי החזר של שבועיים וגם זה לא כובד בשיחת טלפון לשרות אמרו מצטערים תבחרי ערוץ אחר ואני לא הסכמתי ולכן גם לא קיבלתי את הפיצוי שמגיע לי וגם הובטח לי וזאת נוסף לתקלות במשך כל התחברותי זאת ועוד כל שיחות הטלפון של 077 שיוצאים מביתי זה לחברת אוט לרוב וגם על זה אתם אמורים לפצות אותי מבקשת תשובה מידית שרה קריספין

    1. היי שרה,
      אני בספק אם הוט יגיבו לך לתגובה זו. הם בוחרים שלא להגיב על הפירסומים השונים.
      נסי לפנות למוקד פניות הציבור שלהם.

      בהצלחה.
      נועה

  12. אני הצטרפתי או בעצם חזרתי להוט להיות לקוחה שלכם לפני חודשיים.ברוב השירות אני ממבסוטה. יש לי דבר אחד שמציק לי כשאני רואה את הפרסומת האלימה של הוט. אני מצטמררת יש אלימות גלויה וגם נסתרת והיא מגעילה. וגם הפרסומת הקודמת היתה אלימה.
    אם אתם לא תשנו את הפרסומת עם השחקן האלים מבורר שאני לא רואה את הסדרה כי היא נותנת במה לעולם הפשע.
    אני אשקול לעזור את החברהגם אם אני אשלם קנס.

  13. לבקוביץ אסתר לקוח 351641 ירושלים

    אני לקוחה ותיקה של הוט לא הבנתי לא מבינה ואף לא מאמינה כיצד ואיך התקשרתי עם חברת זבל כמו הוט-זה לא יאמן, אין ספק כי כל קיומם של חברות זבל כמו הוט האשמה רובצת עלינו ציבור הצרכנים,הלקוחות.בארהב חברה כמו הוט לא היתה קיימת ולו יום אחד.לפיכך נדרש מאיתנו ציבור הצרכנים לעמוד על זכויותינו הלגיטימיות ,לנו הציבור עוצמה אדירה שיכולה למוטט חברות זבל כמו הוט ,אני חושבת שהגיעה העת לעשות משהו רציני כי כל דבר אחר לרבות התכתבויות ישרת את האנטרסים של חבורת הזבל הוט,אז אולי מי מאיתנו יטול עוז ויעשה משהו,

    1. אז חברה בואו נעזוב את הוט
      גם אם צריך לשלם קנס , יש היום ממירים שקונים ב-300 שח וקולטים 4 או 5 ערוצים ולפי דעתי זה מספיק משום שאנחנו מקבלים את כל מה שצריך מערוץ ראשון שני וערוץ עשר.
      איך עשינו עם הקוטג' ככה נעשה גם להוט חרם צרכניםץ באם תשמעו מה לי עשו תזדעזעו לקוחה של 20 שנה בהוט גועל נפש הוט

      1. לא צריך להיסחף ולהשוות בין קוטג' שהוא מוצר צריכה לבין כבלים שזה מותרות.
        ועם זאת, בעיקר בתחום הזה, חובה לעשות השוואת מחירים ומו"מ מול הנציגים.

  14. שלום וערב טוב
    שלחתי עיקולים לחשבונות הוט על אי עמידה בפסק הדין. לאחר טל של מזכירת הסמנכל ובקשה לשחרור העיקול (כמובן לאחר קבלת הכסף)היום קיבלתי פרסומת נוספת כנגד רצוני. נראה לי שהם ירדו מהפסים.פסק הדין היה כנגד פרסום לטל' הנייד בניגוד לרצוני.ולמרות הכול הם ממשיכים לשלוח לי פרסומות . חבורת…………………..

  15. קטעים – 103FM – רדיו ללא הפסקה
    סימנת 'אהבתי' על פריט זה באופן ציבורי. בטל
    28 יוני 2011 – עודד וקסלר, תבע את חברת "הוט" וזכה לאחר שהחברה לא קיימה פסק דין שהוחלט בבית המשפט לתביעות קטנות, לאחר שהוטרד ע"י החברה באמצעות מסרונים: "אני …
    http://www.103.fm/archive/ArchiveMedia.aspx?gntVq=HJIE – עותק שמוררדיו ללא הפסקה – הלקוח שניצח את "הוט": "הסתבר שאני משלם על פרסומות …
    סימנת 'אהבתי' על פריט זה באופן ציבורי. בטל
    28 יוני 2011 – עודד וקסלר, תבע את חברת "הוט" וזכה לאחר שהחברה לא קיימה פסק דין שהוחלט בבית המשפט לתביעות קטנות, לאחר שהוטרד ע"י החברה באמצעות מסרונים: "אני …

  16. וקסלר עודד

    רדיו ללא הפסקה – הלקוח שניצח את "הוט": "הסתבר שאני משלם על פרסומות …
    סימנת 'אהבתי' על פריט זה באופן ציבורי. בטל
    28 יוני 2011 – עודד וקסלר, תבע את חברת "הוט" וזכה לאחר שהחברה לא קיימה פסק דין

  17. אני אוהב אותך (הוט אמר -עודד)מס2
    סימנת 'אהבתי' על פריט זה באופן ציבורי. בטל
    9 יולי 2011 – 8 יולי 2011 – אני אוהב אותך (הוט -אמר עודד וקסלר). אני אוהב את הוט .שלחתי עיקולים לחשבונות הבנק. קישור מיוחד לתוכנית הרדיו רדיו ללא הפסקה …
    youlovehot.blogspot.com/ – עותק שמור

  18. אני מנויה של הוט מזה 24 שנה ללא שום חובות מצידי בחודש מאי ביקשתי להתנתק מהוט נאמר לי שיש לי התחייבות עד אוקטובר הסכמתי להשאר וביקשתי שיצרו איתי קשר.לאחר שיחה עם מנהלת הוט נאמר לי המנוי יסתיים רק בנובמבר וקנס יציאה בסך 400 שקלים.אני חולה סרטן ובסך הכל מבקשת מהוט ניתוק מידי עקב ניתוח.אנני מבינה מדוע אני צריכה לעבור יסוריים וקנסות למרות הבקשות שלי ושלא נענות מצידיכם שוב דורשת ממכם ניתוק ללא קנס מיותר אחרת אפנה לגורמים נוספים.תודה מראש שרון יוסף מרחוב דגל ראובן 58 פת 0528359290.

  19. אני ורק אני

    מישהו יכול לכתוב לי את כתובות המייל של מנכ"ל הוט והסמנכ"לים שלו

    אני רוצה לשלוח לאיהם תלונה ישירות למייל האישי אם אפשר ואם לא הכי קרוב שניתן.

    תודה

  20. שלום,
    HOT פתחה לאחרונה עמוד פייסבוק והעמידה לרשות לקוחותיה צוות נציגי שירות לקוחות ותמיכה טכנית שישמחו לסייע בכל עניין.
    אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך עמוד הפייסבוק בכל שאלה ועניין: https://www.facebook.com/hot.net.il

  21. היי, יש לי בעיה גם כן עם הוט.
    סגרתי איתם חוזה סיכמנו על סכום מסויים ולאחר מספר חודשים אני רואה שגבו לי הרבה יותר ממה שסוכם (כמעט מאה ש"ח מדי חודש), ביקשתי שיזכו אותי, הנציגה אמרה שאכן אני צודקת בטענה שלי (כמובן לאחר אינספור שיחות), לא זוכתי. ביקשתי להתנתק ועדין התעקשתי שיחזירו לי את הפרשים. החזרתי את הממירים והשלטים לעמדת שירות, הנציג בעמדת שירות אמר שהכל בסדר ואני מנותקת מהוט. ואחרי חצי שנה שאני לא לקוחה של הוט לערך שולחים לי מכתב התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים על כך שאני חייבת להוט 1700 ש"ח. אבסורד. אני לא מצליחה לדבר עם אף אחד, ובטח בלתי אפשרי עם העו"ד.
    לטענתי הוט חייבת לי סכום שקרוב לאלף ש"ח.
    האם תוכלי לספר מהיכן השגת את הכתובת של המנכ"ל והסמנכ"לים?

  22. גם לי יש רומן בלתי נגמר עם הוט.
    הייתי לקוח הוט באינטרנט מספר לקוח . בתאריך 26/06/2011 התנתקתי באופן רשמי ומסודר מהשירות והחזרתי את הציוד בתאריך22/08/2011 .אולם מאז לא מפסיקים להטריד אותי מהוט שאני חייב להם ציוד, אני שולח אליהם את האישור שהחזרתי, הם מתקשרים לאשר שאני לא חייב כלום ושוב מקבל בדואר שאני חייב וחוזרר חלילה. לאחרונה קיבלתי התראה מעורך דינם לשלם כסף פני נקיטת הליכים, שוב יצרתי קשר עם הוט שהודיעו לי חגיגית שאני לא חייב כלום וכי היא פתחה פנייה לעו"ד שמספרה 45575636 לביטול מכתבו, מניסיוני בקודש זה לא עוזר ואיני איני יודע מה צריך לעשות כדי להפסיק את הסאגה ,אם לא היה עצוב לבטח היה מצחיק,אז ראו הוזהרתם…..

  23. שלום רב,

    שמי מרים אלן,
    אני רוצה להתלונן על השירות הלקוי ,המזלזל והמביש מצד החברה שלכם כלפיי, לקוחה ותיקה שלכם.
    בשל בעיה בבנק, הבנק לא שילם את התשלום האחרון עבור חברת הוט. כתגובה אתם שיצרתם עימי קשר מספר פעמים ואמרתי לכם שאני אסדיר את זה, יום בהיר אחד ללא שום הודעה אס אם אס מייל או עדכון כלשהו ניתקתם את הטלפון והאינטרנט שזו היא שיא החוצפה.
    ובהמשך כעבור כמה ימים גם חלק מהערוצים. אני מיידית פיקססתי הוראת קבע ונאמר לי על ידי נציגה שלכם כי ברגע הגעת הוראת הקבע הם יעדכנו ויפתחו לי לשימוש את מה שניתקו. כמו גם יפרסו לי את החוב בהוראת קבע. אך הדבר היה שקרי, כל נציג שלכם טוען אחרת, נציגים לא חוזרים ולא מעבירים את בקשתי בדבר שאחראי יחזור אליי. הובטח לי כי היום יום ראשון (ה12 בפברואר), נציג מטעמכם יתקשר בשעה שלוש, אף אחד לא התקשר וכשאני התקשרתי ואמרתי מדוע האחראי לא חוזר לא ידעו במה מדובר ואז הובטח לי כי היום יחזרו אליי בשעה שש. אך אף לא אחד חזר.. בנתיים אני בלי אינטרנט דבר הפוגע בעבודתי ואתם בתגובה מתנהגים בזלזול ופשוט התנהגות מחפירה שבה עוד לא נתקלתי בשום חברה קיימת. תתביישו לכם. אני דורשת לאלתר לאלתר לחזור אליי ולהסידר את העניין.!!!

    אני כל כך מאוכזבת מהשירות הלקוי ומהיחס הלא ברור מצדכם, איפה נשמע דבר כי לקוחה שנותקה כמעט מהכול ומנסה ליצור קשר עם אחראי שיכול לעזור לארגן את העניין לא תקבל מענה? ולא יחזרו אליה לאחר מספר פניות רבות ונשנות מצידי? וכשסוף סוף אני מתקשרת ולאחר המתנה אתם מועילים בטובכם לענות, אני נתקלת בנציגים רפי שכל שאינם יודעים על מה אני מדברת ושכל אחד מהם טוען אחרת.
    דבר המעיד על הלימוד הלקוי שלכם, חברת הוט, את הנציגים שלכם בדברים חוקים תקנות והתנהגות הולמת כלפי לקוחות. כמו גם, דבר המעיד על כשל בתהליך ההעסקה שלכם אנשים בלתי ראויים והולמים לתפקיד הנ"ל.
    בנוסף אני דורשת לקבל פרטי מייל ופקס של המשרדים ומנהלים הראשיים של החברה כי אני לא הולכת לעצור פה, אני מזועזעת עמוקות מהיחס ומהניהול הלקוי שלכם.
    אני מחר יום שני (13 לחודש) זמינה במרבית שעות היום ואני דורשת שיחזרו אליי מיידית
    בכבוד רב, כבוד שאתם לא ראויים לו..

    מרים אלן
    0547899477

סגור לתגובות

פוסטים אחרונים